AĞLAYAN KOLTUK ALTI






Üçüncü Cuma 

Evet on üçüncü Cuma 'ya kadar böyle başlayacağım..

Bu hafta okurken eğlendiğim ve yine sorgulamayı ,sorgulatmayı seven bir yazarla karşılaştım...Ali Lidar.

Kapakta Yunan mitolojisindeki Centaur dizaynının tam tersi olan yine Yunan Mitolojisinde yer edinmiş , GOSPODINOV' un kitabı HÜZNÜN FİZİĞİ 'nden hatırlayacağın Minotor 'u anımsatan atımsı bir insan...Yalnızlığın ve dışlanmışlığın temsili olan bir figür yorumunu yapıyorum kendisine.

(Haftaya da bu kitaptan bahsederim ve minotor efsanesinden)

Bu manidar kapağın ardından içerik de bir o kadar ilgi çekici ; cümlelerin birbiriyle olan şakalaşmaları , hararetli betimlemeleri ile nice şairlere taş çıkarmış.

Tarzı bana Ah Muhsin Ünlü 'yü anımsattığı için midir bilinmez ,adeta içinde ilgi yükümü kitapta toplayan bir paratoner var gibiydi.

Senin de eğleneceğinden emin bir şekilde buraya geldiğime göre son kararı vermen için bir kuple paylaşıyorum ;


Tekel bayii ile onkoloji kliniği arasına
Uzun ve kalın bir ip gerip yürümek istedim üstünde
Terliyor muyum koltuk altlarım mı ağlıyor anlayamadım
gitti
Ve sıcak olup olmadığına bir türlü karar veremiyorum 
gecenin
Bir şey gibiyim, bir böcek
Evet Evet bir böcek her şeye geç kalmış 

Mesaisine geç kalmış bir Ağustos Böceği..

Yorumlar

  1. Tekel bayii ile onkoloji kliniği arasına
    Uzun ve kalın bir ip gerip yümüş mü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağustos Böceği olmuşsa, hazıra konup elektrik tellerinden yürümüş olabilir =)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

AEDEN

ŞARLO

OLAY KARNABAHARDA !