Tesla Güvercini Intro








Tarz değişikliğiyle yeniden geldim ! 

Bu haftadan itibaren her cuma akşamı yazacağım. 
Peki ne yazacağım ? İcatlar ihtiyaçlardan doğarmış derler…Kitap seçerken rehber olacak , kitabın içeriğinden cümleler ve alıntılar paylaşacak bir platform arayışındaydım. Sonunda kendim bu arayışa son verip , çoğunlukla objektif olacak kitap içeriği veri tabanlı bir blog kurma kararı aldım. Her hafta yazımın sonunda subjektif düşüncelerimi de aktarmaya çalışacağım ama genel hatlarıyla yazarın cümleleriyle ilerleyerek kitabın ilgini çekip çekmediğini anlamanı sağlayacağım.


Kitap okumak dünyadaki en değerli aktivitelerden biri. Her kitap başka hayatların , başka dünyaların kapısını açar. Sen odanda, kütüphanede otururken, zihnin belki kıtalar aşar, gezegenleri ziyaret eder, gelecekte veya geçmişteki bilinmez uygarlıkları keşfeder.

Bu dünyaya adım atmak için en önemli soru ~ seni ne heyecanlandırıyor ?!

Kitap okuyabilmek alışkanlığın ötesindedir. Bağ kurmak , kendini tanımaktır. Eminim ki beni takip ederken paylaşımlarımdan beğendiğin bir cümle , bir paragraf dikkatini çekecek , içinde heyecan uyandıracak ardından merak gelecek ve bu dünyanın kapıları sana da açılacak…ve açıldığında bir daha hiç kapanmayacak ! 

Faukalt sarkacı gibi sürekli yeni heyecanlar , yeni arkadaşlar, yeni tadlar arayacaksın.. bazıları damak zevkine göre olmayacak , sana hitap etmeyecek bunları belirlemek yani kitap seçmek en az okumak kadar önemli…Ben de bunun için buraya geldim. 

Fakat tüm bunların yanı sıra sürekli takip ettiğim dergilerden ya da edindiğim bilgilerden  bahsetmeyi planlıyorum. Bilim , sanat , kitap , teknoloji o hafta neler öğrendiysem ya da ilgimi neler çektiyse paylaşacağım.


Kendim hakkında yazmayı sevmem , ilk yazı olduğu için bir kaç cümle ile tanıtayım. Adımdan tahmin edeceğin gibi ciddi bir Tesla aşığıyım !! onun gibi ben de *Sekiz yaşındayken , uçamama durumumu değiştirebileceğimden emindim. Fakat hüzünlüdür, bedenimin geri kalanı fizik yasalarına itaat etti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ŞARLO

AEDEN

OLAY KARNABAHARDA !